Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

"You And I" - nowy singel Lady GaGi!

Hej.:) Ale mi się nudzi....., aż sobie wesele oglądam. Jej...., został tylko miesiąc wakacji i w ogóle nie dociera to do mnie.;) A do Was???, byliście już gdzieś w te wakacje???
A tak poza tym słyszeliście nowy singiel Lady Gagi- You And I???
Jeśli jeszcze nie, to u mnie, macie okazję posłuchać.:)


Podoba się Wam, ten utwór?
A oglądaliście wczoraj na TVP2 " Lato Zet i Dwójki "?
Ja oglądałam, ucieszyłam się, że w Łodzi zagościli Wet Fingers z ich piosenką Turn Me On.:-)

5 komentarzy:

  1. już mi się przejadła ta gaga;<

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie nie dociera ze za równy miesiac szkoła...szok ;//
    świetna piosenka :D
    oglądałam lato zet i dwójki
    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez to do mnie nie dociera ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uświadomiłam sobie wczoraj, że już tyle czasu upłynęło. A ja NIC konkretnego nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń