Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Nowy album Davida Guetty już pod koniec sierpnia

Cześć.:) Skończyłam jeść śniadanie, kanapki z serem, pomidorem, majonezem i oczywiście z chlebem i masłem, heh..:) A Wy co jedliście na śniadanie? Przepraszam za to, że nie ma tu jeszcze żadnych moich fotek, ale aparat nie jest jeszcze sprawny. Pogrzebie w płytach ze zdjęciami i może znajdę jakieś fajne zdjęcia z tych wakacji, mam nadzieję, że znajdę...;*
Mam dla Was nowego newsa.;]

29 sierpnia ukaże się "Nothing But The Beat", czyli najnowszy studyjny album słynnego DJ-a i autora światowych przebojów - Davida Guetty!
"Nothing But The Beat" to pierwsza płyta Guetty od jego światowego bestsellera z 2009 roku "One Love", który sprzedał się w ponad 3 milionach egzemplarzy albumu i 12 milionach egzemplarzy singli na całym świecie.
Liczby nikogo nie powinni dziwić, bowiem "One Love" i dodatkowa reedycja "One More Love" zawierają takie hity, jak "When Love Takes Over" z udziałem Kelly Rowland, "Memories" z udziałem Kida Cudiego, "Gettin' Over You" z Chrisem Willisem oraz Fergie i LMFAO, a także "Who’s That Chick" z udziałem Rihanny.
Na jego najnowszym krążku również nie zabraknie gwiazd, bowiem David zaprosił do współpracy takich artystów jak Flo-Rida, Nicki Minaj, Taio Cruz, Ludacris, will.i.am, Usher, Snoop Dogg i Akon.
Jemu po prostu się nie odmawia :). Guetta jest bowiem jednym z najsławniejszych DJ-ów świata, a do tego
producentem, który ma na swoim koncie wyprodukowanie takich hitów jak "I Gotta Feeling" Black Eyed Peas czy "Club Can’t Handle Me" Flo-Ridy.
David jest również supergwiazdą internetowych portali społecznościowych. Liczba fanów jego profilu na Faceboooku przekroczyła 20 milionów, dając mu prowadzenie wśród artystów muzyki elektronicznej, natomiast biorąc pod uwagę wszelkie gatunki jest w pierwszej 16 muzyków. Guetta może pochwalić się również ponad pół miliardem odtworzeń na swoim kanale YouTube, co daje mu 1 miejsce wśród artystów elektronicznych i 11 wśród muzyków w ogóle.
Poniżej przedstawiamy official lyric video do piosenki "Little Bad Girl" z najnowszego albumu Guetty, w której gościnnie śpiewają Taio Cruz i Ludacris. Jak Wam się podoba? :)


A Wy lubicie utwory Davida Guetty???

 

4 komentarze:

  1. ja na śniadanie jadłam sałatkę warzywną :)
    lubie jego utwory! :)
    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go <3
    Już nie mogę doczekać się płyty. Na 100 % kupię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie tego rodzaju muzyki ,ale wyglada bardzo mlodo jak na swoj wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam uwielbiam wszystkie jego utwory!!! Facet jest zaje!!! I zawsze daje czadu!:)

    OdpowiedzUsuń