Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 sierpnia 2011

Słoneczko;]

Siemano.:) Od samego rana mam dobry humor, bo oczywiście zagościło u mnie słoneczko, u Was też miało zaszczyt zagościć??? A teraz w moich głośnikach rozbrzmiewa utwór Pitbull ft. Marc Anthony - Rain Over Me, kojarzycie?:]Mam dla Was kilka nowych newsów, a mianowicie, to cztery.;]

Miley Cyrus  rozwścieczyła konserwatywnych fanów.
18-letnia amerykańska wokalistka Miley Cyrus znalazła się pod obstrzałem części fanów z powodu swojego nowego tatuażu.
Amerykanka wytatuowała na swoim serdecznym palcu znak równości (dwie pionowe kreski), by w ten sposób wyrazić swoją solidarność ze społecznością homoseksualistów.
Miley umieściła zdjęcie tatuażu na Twitterze, zamieszczając podpis "Każdy ma prawo do miłości"
Takie stanowisko wokalistki, która deklarowała, że jest osobą wierzącą, zdenerwowało konserwatywnych fanów. 18-latka nie pozostawiła jednak tych ataków bez odpowiedzi:
"W którym miejscu Biblia mówi, że mamy prawo osądzać innych? A, racja. Nie mówi tego. Bóg jest jedynym sędzią, kochani. Bóg jest miłością" - napisała poirytowana Miley.
Później jednak młoda piosenkarka postanowiła załagodzić spór, wszak jej fanów wywodzących się z konserwatywnych, amerykańskich rodzin mogą być miliony.
"Każdy ma prawo trzymać się własnej opinii. Jeśli nie masz swoich zasad, będzie cię można wrobić we wszystko" - napisała pojednawczo Miley Cyrus.


 A co o Wy o tym sądzicie???

 Wampiry piszą pamiętniki po raz trzeci.

Do sieci trafił zwiastun trzeciego sezonu popularnego serialu "Pamiętniki wampirów".
Telewizyjna produkcja opowiada o losach licealistki rozdartej pomiędzy uczuciem do dwóch braci-wampirów. W głównych rolach w serialu występują Nina Dobrev, Paul Wesley oraz Ian Somerhalder.
Zwiastun kolejnych epizodów zaprezentowano podczas Comic-Con, teraz zamieszczono go także na YouTube. Wideo w większości zawiera stary materiał, pod koniec jednak pojawia się zapowiedź tego, co dopiero czeka fanów serii...
Obejrzyjcie zatem trailer trzeciej serii "Pamiętników wampirów"! Kto z Was nie może się już doczekać premiery?






Rihanna kończy prace nad nową płytą.

Jak poinformował producent Verse Simmonds, Rihanna zbliża się do końca pracy nad nowym albumem.
W jednym z ostatnich wywiadów Simmonds zdradził:
Z tego co wiem, Rihanna kończy już pracę. Zrobiliśmy dla niej dwa kawałki, które bardzo się jej podobały i według mnie też są świetne. Jestem przekonany, że trafią na ostateczną wersję płyty.

Czekacie na nową płytę Rihanny?

Enrique Iglesias romantycznie- teledysk!
Do sieci trafił klip do najnowszego singla Enrique Iglesiasa zatytułowanego "Ayer".
Kawałek jest zupełnym przeciwieństwem niesamowicie energetycznego hitu "Dirty Dancer", którym Enrique przy pomocy Ushera podbijał ostatnio listy przebojów. "Ayer" to liryczna ballada zaśpiewana po hiszpańsku, której towarzyszy niezwykle romantyczny teledysk...
Obejrzyjcie zatem romantyczny klip do singla "Ayer" Enrique Iglesiasa i napiszcie, jak Wam się podoba ten teledysk, jak i sama piosenka!




5 komentarzy:

  1. u mnie też piękna pogoda ;0
    kojarzę ta piosenkę ;)
    ni wiem co sądzić o tym tatuzau nie mam zania :)

    ----
    zapraszam do mnie, bedzie mi bardzo miło jak wpadniesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. I u mnie za oknem słoneczko;) no to czekamy na nowy sezon i nowe płyty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Premiery pamiętników się już nie mogę doczekać ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa odsłona bloga. Ciekawe posty i już WKRÓTCE KONKURS! Zapraszam na www.Adrrrianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń