Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 sierpnia 2011

Wszystko.;]

Cześć.:) Ale piękna pogoda..., a u Was taka sama??? Przed chwilą wróciłam z przejażdżki rowerem, a o 16.00., jedziemy nad rzeczkę..., super.;* A w moich głośnikach rozbrzmiewa utwór Britney Spears -  I Wanna Go, fajna nuta.:)

 Podoba się Wam ten utwór???

 Nowy news.:)

Justin Bieber na zakupach w koszulce "F**k you"

Justin Bieber to chłopak, który potrafi zaskakiwać! Ostatnio pojawił się w kontrowersyjnej koszulce w Los Angeles. Justin Bieber promował w ten sposób... Cee Lo Greena.

1.

2.

3.


4.


5.


6.


7.


8.

  Co o tym sądzicie, jak myślicie przesadził???
 Pa.:)

6 komentarzy:

  1. nie wiem. mi się wydaje że nosi kopszulki jakie chce :D

    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Brit :) swietny blog :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. może wyjść nawet w koszulce z napisem .. nie wyraże sie :D a on i tak mnie nie obchodzi, nie lubie go i nie trawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie ..wiesz może jak tworzy się strony na fc? Zgadzam się co do ostatniego komentarza ..ciachem to on jest!!!:) Schrupałabym go:P A mogłabyś mnie dodać do tej listy na twoim blogu? Mój blog się rozkręci, ale na razie mało "popularny" jest i mało ludzi na niego wchodzi, może niedługo to się zmieni, no oby:D P.S Nie lubię J.B ...

    OdpowiedzUsuń