Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 sierpnia 2011

Kawałek.....

Cześć.:) Co tam u Was?, u mnie wszystko ok. leci jaj z górki, mam nadzieję, że tak samo będzie w roku szkolnym. Teraz czeka mnie najgorsze, czyli nauka pytań do Bierzmowania...., ale dam radę, muszę..;) Kiedyś na Vivie, usłyszałam fajny utwór, wiem, że tam leciały starsze hity, spodobała mi się, ale przegapiłam tytuł i od tamtego czasu długo jej szukałam i ja znalazłam, trudno było....., a chodzi mi o piosenkę: T.A.T.U. - Not Gonna Get Us.:) Jeśli nie słyszeliście tego kawałka, to u mnie macie okazję to zrobić i obejrzeć teledysk.:$


Podoba się Wam, co o nim sądzicie???

7 komentarzy:

  1. współczuję uczenia się tych pytań. mnie to czeka za 2 lata. ;O jejku , ta piosenka ma już swoje lata. haha . :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się tych pytań nie uczyłam, mimo że powinnam :) podstępnie wywiązałam się z tego obowiązku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierzmowanie wcale nie jets takie złę, proste są pytania, a tylko raz przeczytałam pytania iw to mi wystarczyło ;)
    i nie ma sie zcego bać :
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierzmowanie, kiedy to było... :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię zarówno angielską, jak i rosyjską wersję tej piosenki :)
    dark-dahlia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń