Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 lipca 2011

Pattinson zaśpiewa w "Przed świtem"?

Cześć.:) Właśnie skończyłam sprzątać w swoim pokoju, heh...., oj było, było co.. uwierzcie mi.;) O 10.45., na POLSACIE,  ma być jakiś film pt.: " Szalona Małolata ". Mam zamiar oglądać...:) Później pójdę na spacerek, a resztę dnia, jeszcze nie wiem jak spędzę. A Wy jakie macie plany na dziś???

Mam dla Was newsa, dotyczącego nadchodzącej premiery " Sagi Zmierzch ", " Przed Świtem "cz1, bo jak wiecie 2 cz. filmu " Przed Świtem ", ma być w listopadzie w 2012r.;)

Po raz kolejny pojawiły się plotki o wokalnym udziale Roberta Pattinsona w ostatniej odsłonie sagi "Zmierzch".Nieoficjalnie mówi się, iż piosenka w wykonaniu gwiazdora serii uświetni ścieżkę muzyczną filmu "Przed świtem". Reżyser Bill Condon potwierdził jedynie, ze ktoś z obsady pojawi się na soundtracku. Ale kto? To będzie niespodzianka.:-)
Pattinson zaśpiewał do tej pory w dwóch piosenkach,które trafiły na ścieżkę dźwiękową "Zmierzchu" - "Never Think" oraz "Let Me Sign". Od dawna podkreśla też, że muzyka to oprócz aktorstwa jego największa pasja i "wyjście awaryjne" na wypadek, gdyby nagle musiał zakończyć karierę filmową.
Pierwsza odsłona dwuczęściowego dzieła - "Saga Zmierzch: Przed świtem" - zagości w polskich kinach 18 listopada 2011 roku.


Lubicie " Sagę Zmierzch "??? Wybieracie się do kina na premierę???;)

12 komentarzy:

  1. aaa ja jeszcze uszę sprzatać ehh :(


    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie nie wybiorę do kina, bo poprzednie 2 części mnie rozczarowały ;>

    również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. już nie mogę się doczekać:D jeżeli lubisz przeglądać blogi o modzie zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham wręcz, może nie na premierę ale pewnie zagoszczę na seansie ;)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię go.
    A co do Sagi Zmierzch jest przesłodzona i nudna .
    +dodaje ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc nie lubię zbytnio sagi 'zmierzchu'
    ale również dodaję do obserwowanych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam nie lubie tego ;p pattinson fajnie gral w harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://fashionandlife18.blogspot.com/
    http://fashionandlife18.blogspot.com/
    cos dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się wybieram, zdecydowanie :)
    Ostatnio zakochałam się w książkach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać tego filmu;) Obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm. Zmierzch lubię, pewnie kiedyś tam obejrzę ;)
    Cziekawy blog, poczytam poprzednie notki i dodam do obserwowanych. Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń