Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 października 2011

Tanic... hip-hop.

Dzień dobry!

Bardzo mnie interesuje taniec, a najbardziej hip-hop. Wczoraj na You Tube, oglądałam różne podstawowe kroki, i natrafiłam na to, świetne. Jak wiecie interesuje się muzyką w sumie to tylko muzyką głównie, ale amerykańską, za polską nie przepadam, kocham tańczyć, ale do tej pory tańczyłam tylko do piosenek "pop", muszę się nauczyć za wszelką cenę tańczyć hip-hop i mysle nad zapisaniem się do szkoły tańca, w której będzie można tańczyć hip-hop, już trochę się rozglądałam w necie, trafiłam na szkoły tańca w : Łukowie, Siedlcach, Puławach, Warszawie.:) Muszę koniecznie porozmawiać o tym z moją mamą, mam nadzieję, że wyrazi zgodę.:)



Co sądzicie o moim pomyśle???, lubicie tańczyć???
Bay!:)

2 komentarze:

  1. Ja za tańcem raczej nie przepadam ale jeżeli lubisz to,to uczestniczenie do takiej szkoły byłoby bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zastanawiałam nad zapisaniem się do szkoły tańca :)

    OdpowiedzUsuń