Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 października 2011

GLAMOUR.;)

Dzień dobry.:) Ale mam dzisiaj dużo do zrobienia, prawie cały czas coś robię, a dokładni pomagam mamie, ponieważ mamy dziś i jutro gości i mieliśmy także wczoraj, pomimo ciężkiej pracy, cieszę się, bo jutro przyjedzie mój Chrzestny. Czytacie gazetę " GLAMOUR "??? Ja szczerze mówiąc zaczęłam dopiero co czytać, zaciekawił mnie w niej artykuł o dziewczynach z " Top Model ", które były na okładce razem z Marcinem Tyszką. Przeczytałam całą w jeden dzień, bo mnie bardzo wciągnęła, spodobał mi się artykuł o dziewczynach z " Top Model ", przeczytałam wywiad z Dolce&Gabbana, znajdowały się w tej gazecie modelki, które miały na sobie ubrania od znanych na całym świecie projektantów mody, po prostu to były świetne kreacje i gadżety. Teraz nie przepuszczę żadnego numeru tej gazety. Polecam Wam ją.:)




Jeden z pokazów Dolce&Gabanna: Dolce&Gabanna Fall Winter 2010/11 Menswear Full Show 1.
Zapraszam, miłego oglądania...





Bay.:)

3 komentarze: