Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 stycznia 2012

Nowości.;)

Hej.:) W pokoju posprzątałam, nauczyłam się, tego co miałam się nauczyć, jestem z siebie zadowolona. W tym roku 2012 ! postaram się zmienić trochę mojego bloga. Generalnie znajdziecie tu więcej nowości muzycznych, moich dokonań modowych, najmodniejsze ubrania w danym sezonie, kreacje od znanych pojektantów, pokazy, moje codzienne życie iiiiiii...... jeszcze jedna rzecz, ale to już niespodzianka.;), poza tym wiele, wiele jeszcze innych rzeczy. ZACZYNAMY!.;d

Muzyczne nowości:


Bardzo, bardzo podoba mi się melodia w tym utworze, a przede wszystkim sam teledysk.


W tym utworze zainspirował mnie głownie teledysk, ciekawy.


Dla mnie ta nuta w całości jest wykonana doskonale jak i teledysk.;D


Dawid Woliński- nowa kolekcja!



Dawid Woliński jest najbardziej znanym POLSKIM PROJEKTANTEM. Jego kreacje są fantastyczne, wręcz inspirują mnie.

Podobają się wam najnowsze nuty???, a co myślicie o kreacjach Dawida W.?

Papa!:]

1 komentarz: