Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 stycznia 2012

Nommm...:)

Hejka....:D Yeah......,super humor.:) Wczoraj skończyłam czytać 1 cz. " Świat Nocy ". Książka jest cudowna, gdy zaczęłam ją czytać, nie mogłam się z nią rozstać. Dzisiaj już o 7.00 godz., zaczęłam czytać drugą część.
U mnie jak na razie wszystko ok. A jak u Was??? Teraz mam ferie i się bardzo cieszę, ponieważ muszę pozałatwiać różne sprawy, które odkładałam i przy okazji mam przyjemność troszkę poleniuchować.:]
Oceny na I semestr ok.;D
Nowe nutki:




PS: Zapraszam na drugiego mojego bloga:www.fashion-glamour-NewYork.blogspot.com

Do jutra.:)
Kiss, kiss.;*

7 komentarzy:

  1. fajne piosenki :)
    chętnie się z Tobą wybiore :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ferie dopiero od 11 lutego i już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna piosenka>.
    ♥Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie,możesz też kliknąć w baner( po prawej stronie)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie twój tytuł bloga;).
    Osoby l.poj :P.
    Skąd pomysł?;D.
    Zresztą, fajny blog;).
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałaś piosenki, których ostatnio ciągle słucham :D
    Miłych ferii! :))

    OdpowiedzUsuń