Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 marca 2012

Pogoda...

HEJ.:) Hmmmmm..., cudowna pogoda. Słońce zagląda do wszystkich moich pokoi. Przed chwilą zaczęłam uczyć się do konkursu, taka piękna pogoda, aż się nie chcę nic robić, poza wypoczywaniem. A ja od rana cały czas jestem zajęta.:D Życie!....., cudowne, pełne smaku, piękne!!! Gdy wstałam od razu poczułam wiosnę. Generalnie nie mogę się już doczekać wakacji. Cale zaplanowałam, nie będzie dnia, w którym nic bym nie robiła. Żałuję tylko, że zmarnowałam prawie całe wakacje poprzednie, na prawie nic nie robieniu konkretnego.
Ale to się zmieni. Mam mnóstwo planów. Nie długą znajdziecie coś całkiem nowego na moim blogu.:]

Nowa nutka:



 Kocham piosenki Rihanny!:)

PS: Zapraszam na mojego drugiego bloga, o modzie: www.fashion-glamour-NewYork.blogspot.com

Kiss, kiss!:]

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą piosenkę!

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham jej piosenki, cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. So lovely blog! I really enjoyed reading it!
    What do u say about following each others blog?

    Have a Great Weekend,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń