Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 lutego 2012

Konkurs.:]

Hej.:)  Obecnie czekam na gości.:D Dziś wstałam o 7.00, i od razu zaczęłam robić pracę na konkurs pt: "Moje serce jest biało-czerwone".  Jestem z siebie dumna, ponieważ termin oddania jest do 07.02.2012r( wtorek) i myślałam, że nie zdołam tego zrobić, w terminie, ale najważniejsze jest to, że się udało.:]

Mowy news:
Na wiosnę w ramówce TVN pojawi się nowy program z Dawidem Wolińskim i Marcinem Tyszką w rolach głównych. W pierwszym odcinku panowie pojawią się w warszawskim ZOO, będą wykonywać codzienne czynności pracowników ogrodu. 


Będziecie oglądać??? Ja się już nie mogę doczekać!!!:D

Bay.;$








2 komentarze:

  1. "moje serce jest biało - czerwone". Szkoda, że u mnie nie ma konkursów na takie tematy.
    jak zrobisz pracę to wstaw, jest jej ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pewnie obejrzę, ale nie wiem, czy zostanę fanką XD. Btw. bardzo podoba mi się wygląd bloga :-).

    OdpowiedzUsuń