Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 listopada 2011

Honey

Dzień dobry.:) Rano wstałam z bólem brzucha. wzięłam tabletkę i przeszło bardzo szybko. Obecnie odrabiam pracę domową z j. angielskiego, jest on moim ulubionym przedmiotem.;) Później muszę się  jeszcze pouczyć na biologię.... do dentysty i na końcu czas wolny, który mam zamiar na maxa wykorzystać.

Oto nowy utwór Honoraty Skarbek w Polskiej wersji, oraz zagranicznej. Miłego słuchania.
                                                       
                                                                      Wersja Polska:
                                                                  
 
  

Wersja Zagraniczna:
   
 


PS. Za parę dni odbieram aparat cyfrowy, który był długo w naprawie. Przygotujcie się na porcję fotek.:)
Pa.!

5 komentarzy:

  1. Nie przepadam za ta dziewczyna, dla mnie jest jakaś taka nijaka, na sile probuje sie wybic, a to nic specjalnego tak naprawde ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi sie ta piosenka po polsku-wogolnie nie ma w niej nic madrego;/

    ale po angielku jak sie zabardzo nie rozumie,to melodia jest fajna

    owiele bardziej lubie jej 2 inne single:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty blog.
    If you want some ideas for Christmas Gifts, please visit my blog
    Frances
    www.theafternoontea.it

    OdpowiedzUsuń